Vil du udvikle dine evner inden for email marketing og blive endnu klogere på personalisering, data og medlemskommuni...
Dansk Industri, København V
Få yderligere info om stillingen
Så er det dig vi søger til at blive en del af et dygtigt og engageret team i Danmarks største erhvervsorganisation.
Vi søger en skarp og engageret studentermedhjælper til vores CRM & Loyalty team i Dansk Industri. Her får du mulighed for at arbejde med kampagner, data og indhold i regi af marketing automation og email-marketing.
Vi ønsker at levere datadrevet, personaliseret og relevant medlemskommunikation til hver unik person i DI’s medlemskreds. Sidste år satte vi strøm til vores første flows i vores marketing automation system, Agillic, og vi nærmer os den helt store udrulning i organisationen og ud mod medlemmerne.
Du vil blive en del af et dedikeret og ambitiøst team i CRM & Loyalty, som står for at drive, vedligeholde og optimere vores marketing automation setup.
Vi er forankret i Medlemsområdet, og vi arbejder med medlemsviden og -input på tværs af hele organisationen.
Om jobbet
Du bliver en del af et team med 15 dedikerede kolleger i CRM & Loyalty, der arbejder både strategisk og operationelt med marketing, dataanalyse, tilfredshedsmålinger m.m. Vi samarbejder tæt med kolleger på tværs af DI’s mange fagområder. Du vil få en arbejdsdag med både faste opgaver, men bestemt også med mulighed for au udvikle dig og præge opgaverne selv.
Dine opgaver vil bl.a. være at:
Om dig
Vi forestiller os, at du:
Det praktiske
Stillingen er ca. 15 timer om ugen, fordelt over to hverdage – med fleksibilitet i eksamensperioder og mulighed for flere timer i travle perioder. Arbejdstiden aftales nærmere og placeres inden for tidsrummet kl. 8.00–17.00. Du bliver en del af et fagligt og socialt studenternetværk i DI og har mulighed for at deltage i vores personale- og sportsforeninger. Arbejdspladsen ligger centralt i København.
Er du interesseret?
Få mere at vide om jobbet hos chef for CRM & Loyalty Tina Lambert Andersen på 3377 3486.
Vi søger en skarp og engageret studentermedhjælper til vores CRM & Loyalty team i Dansk Industri. Her får du mulighed for at arbejde med kampagner, data og indhold i regi af marketing automation og email-marketing.
Vi ønsker at levere datadrevet, personaliseret og relevant medlemskommunikation til hver unik person i DI’s medlemskreds. Sidste år satte vi strøm til vores første flows i vores marketing automation system, Agillic, og vi nærmer os den helt store udrulning i organisationen og ud mod medlemmerne.
Du vil blive en del af et dedikeret og ambitiøst team i CRM & Loyalty, som står for at drive, vedligeholde og optimere vores marketing automation setup.
Vi er forankret i Medlemsområdet, og vi arbejder med medlemsviden og -input på tværs af hele organisationen.
Om jobbet
Du bliver en del af et team med 15 dedikerede kolleger i CRM & Loyalty, der arbejder både strategisk og operationelt med marketing, dataanalyse, tilfredshedsmålinger m.m. Vi samarbejder tæt med kolleger på tværs af DI’s mange fagområder. Du vil få en arbejdsdag med både faste opgaver, men bestemt også med mulighed for au udvikle dig og præge opgaverne selv.
Dine opgaver vil bl.a. være at:
- Opsætning og udsendelse af email-marketing kampagner og automatiserede flows.
- Følge op med data og rapportering – og lære at måle og skabe effekt.
- Arbejde med målgrupper og segmentering.
- Bidrage med tekstmæssigt og visuelt indhold – gerne i Canva.
- Du har et blik for det visuelle pæne, og kan sætte det i spil i en email.
- Samarbejde med kolleger på tværs af DI’s faglige enheder.
- Har du erfaring email-marketing systemer som Agillic, Klaviyo eller lign. er det et stort plus.
Om dig
Vi forestiller os, at du:
- Har mindst 2 år tilbage af en relevant uddannelse – fx på CBS, ITU, RUC eller CphBusiness.
- Har interesse for email-marketing og automation.
- Synes data er spændende, og har lyst til at blive endnu bedre.
- Er nysgerrig og dedikeret og trives i samarbejdet med andre.
Det praktiske
Stillingen er ca. 15 timer om ugen, fordelt over to hverdage – med fleksibilitet i eksamensperioder og mulighed for flere timer i travle perioder. Arbejdstiden aftales nærmere og placeres inden for tidsrummet kl. 8.00–17.00. Du bliver en del af et fagligt og socialt studenternetværk i DI og har mulighed for at deltage i vores personale- og sportsforeninger. Arbejdspladsen ligger centralt i København.
Er du interesseret?
Få mere at vide om jobbet hos chef for CRM & Loyalty Tina Lambert Andersen på 3377 3486.
Information og data
Denne ledige stilling har jobtypen "Marketingmedarbejder", og befinder sig i kategorien "Kommunikation, marketing, salg".
Arbejdsstedet er beliggende i København V.
Dansk Industri er Danmarks største arbejdsgiver- og erhvervsorganisation. Vi repræsenterer 18.000 små og store virksomheder fra stort set alle grene af dansk erhvervsliv over hele landet. Vi varetager vores medlemmers arbejdsgiver- og politiske interesser - både lokalt og globalt ved hjælp af hundredvis af aktive medlemmers opbakning og engagement.
Dagligt opdateret: Dette job opdateres dagligt ud fra jobudbyderens hjemmeside via vores søgemaskineteknologi og er aktivt lige nu.
- 06.05.2025
- Marketingmedarbejder
- København V